Årsmøte og weekendtur Beitostølen 24-26. mai 2019

Bli med på vårens vakreste eventyr! Vi slår sammen årsmøte og vårtur. Meld deg på her: PÅMELDING

exTReme Beito

Sted: Radisson Blu Mountain Hotel.
Hotellet ligger i sentrum av Beitostølen. Har totalt 128 rom. Samtlige rom er pusset opp de siste årene.

Program:
Fredag 24. mai:
Middagsbuffet fra kl 1900
Dylan-festival på hotellet – artist fredag ikke kjent p.t. Dylan festival

Festivalpass koster kr 300 – vi får dette fritt samt at det reserveres bord til oss i dansebaren både fredag og lørdag.

Lørdag 25. mai:
Frokost
kart

Heldagstur Beitostølen – Valdresflya – Lom –  Sognefjellet – Turtagrø  –Tindevegen  – Øvre Årdal – Beitostølen

Vi kjører nasjonal turistveg over Valdresflya til Lom.

flåklypaDenne lørdagen er det Flåklypa Grand Prix i Lom. Dette har vært arrangert siden 1992 og i år ventes om lag 500 kjøretøy av alle slag fra 1969 eller eldre. Start er fra Nordal Camping i Lom sentrum fra kl 11.00. Her kan vi glede oss til å se mange fine veteranbiler og masse folk langs veien. I Lom er denne dagen større enn 17. mai!

Så bærer det på nok en nasjonal turistveg over Sognefjellet , kort rast Sognefjellshytta før vi kjører ned til

Turtagrø3Turtagrø for lunsj på Turtagrø hotell. Etter lunsj kjører vi Tindeveien (bomveg) over til Øvre Årdal og derfra tilbake til Beitostølen.Sognefjellsveien snøfonn

Vel tilbake på hotellet er det tid for litt avslapning og sosialt samvær, tre-retters middag og Dylan-festival.

Følgende artister klare lørdag kveld:
Steinar Raknes er bror til jazzvokalisten Eldbjørg Raknes og regnes som en av sin generasjons mest talentfulle bassister i Norge. Dette blir stemningsfullt og kult.
Jeff Porter. Fra det amerikanske bandet Rainmakers.
FAUK

FAUK.  Kort fortalt er FAUK et rett opp og ned firemanns rockeband med base i Namsos. «Vi gjør gjerne egne vrier på andres låter. Når vi tolker Dylan, går vi kjapt «electric», og leker oss også med å flette inn musikalske rosiner fra andre storheter i rockhistorien» På festivalen har de  med Kine Wallum som gjest på fløyte. De er opptatt av å spille musikk som trekker folk ut på dansegolvet.

Søndag 26. mai:
Stor frokostbuffet
Årsmøte
DSC_0671Etter årsmøtet Olabil Grand Prix – for de som ønsker det (4 turer kr 140)
Hjemtur

Pr.pers. fredag – søndag  i dobbeltrom: Kr. 2000,-
Enkeltromstillegg fredag – søndag kr. 700,-

Prisene forutsetter betalt medlemskontingent i TR-Registeret for 2019.

Prisen inkluderer 2 stk overnattinger  med ½-pensjon. Vi  får servert stor buffet fredag og 3-retters middag lørdag. Søndag utvidet frokost før avreise.

Lunsj lørdag og bom Tindevegen kommer i tillegg.

Comments are closed.